ברוכים הבאים לאתר החדש שלנו (צילום מסך)

הכל במקום אחד: 6 דברים שתוכלו לעשות באתר חברת החשמל החדש

עיצבנו את האתר שלנו וחילקנו אותו מחדש, כך שתוכלו לגשת בקלות ובמהירות כבר מעמוד הבית לפעולות נפוצות, לדווח ולעקוב אחר תקלות ולהתעדכן בנעשה בחברה. מוזמנים לבקר בבית החדש שלנו

אם יש דבר שאנחנו כישראלים לא אוהבים, זה להמתין. החל מפקק ארוך או תור בסופר, ועד טלפון עם שיר המתנה אינסופי. אבל בעיקר, אנחנו ממש לא אוהבים לבזבז זמן על ניסיונות נואשים לקבל שירות דיגיטלי פשוט – באתר מסובך.

לרגל יום הלקוח הבינלאומי, שחל ב-19 במרץ, השיקה חברת החשמל אתר חדש, שנבנה במטרה לייצר חוויית לקוח נוחה, קלה ומהנה יותר מאי פעם. הכתובת נותרה כשהייתה, אבל כבר בכניסה ראשונה תוכלו להבחין בשוני בצבעוניות ובחלוקה של האתר. בחרנו חמישה חידושים באתר שכדאי לכם להכיר.

1. גישה מהירה לפעולות נפוצות כבר בעמוד הבית

כדי להקל על הניווט בעמוד הבית, חילקנו אותו ל-4 קטגוריות: מגזין תוכן, אזור חשבון ומידע אישי, אזור הפסקות חשמל ואזור לביצוע פעולות שונות. החלוקה החדשה תאפשר לכם להגיע כבר מהעמוד הראשי למידע ספציפי על החשבון, ללמוד על הפסקות חשמל יזומות, לדווח על תקלה או לבצע שלל פעולות נפוצות כמו הזמנת חיבור או הודעה על מעבר דירה.

2. עדכנו והתעדכנו בפורטל הפסקות החשמל

כולנו מקווים שתזדקקו לכך כמה שפחות, אבל לפעמים תקלות חשמל קורות – ובמקרים כאלה חשוב לדעת שמישהו מודע ומטפל בה. זו הסיבה שהקמנו ״מסע לקוח״ בתחום התקלות, שמאפשר לדווח על תקלה או מפגע, לברר בקלות ובמהירות את סטטוס התקלה, הצפי לחיבור ואופן הטיפול בה. מדובר בגרסת אתר רספונסיבית, כלומר כזו שתוכלו לגשת אליה בקלות גם מהסמארטפון.

3. הכירו את מגזין מטען חשמלי

חברת החשמל היא הרבה יותר מטיפול בתקלות, תשלומים ומעברי דירה. המגזין שלנו כולל כתבות על צרכנות נכונה, על חדשנות בחשמל, על פעילויות למען איכות הסביבה, הסיפורים של העובדים המרגשים שלנו שעושים לילות כימים למען משק החשמל בישראל ועוד. רוצים לדעת מה הקשר בין חשיפה לאור למצב הנפשי שלנו, איך רחפן יכול להפוך לחשמלאי או איך חברת החשמל פועלת להצלת קהילת הנשרים בישראל? זאת ההזדמנות שלכם לגלות.

4. עברו דירה עם מטלה אחת פחות

לא פשוט לעזוב נכס ישן ולא קל להיכנס לאחד חדש. בין אין סוף משימות ומטלות בלתי נגמרות, קבלן לחוץ ומובילים לא מסונכרנים, ניתן לבצע רישום מחדש בשלושה צעדים פשוטים באתר חברת החשמל, ולהוריד מהרשימה שלכם משימה אחת פחות.

5. הגדילו חיבור בקלות

ריבוי המכשירים החשמליים במשק הבית שלנו, מייצר דרישה הולכת וגוברת לכוח חשמלי נוסף. בפורטל ההזמנות הדיגיטלי באתר, תוכלו לבצע בקלות הזמנה של חיבורי חשמל, לבקש הגדלת חיבור, לקבל מידע ולהתעדכן בנתוני החשמל הביתיים שלכם.

6. מצאו את העבודה הבאה שלכם

העבודה בחברת החשמל היא אחריות אדירה, דינמית, היכרות עם אנשי מקצוע מדהימים ובעיקר חוויה מדי יום. אם אתם מחפשים את האתגר הבא שלכם, תוכלו להגיש מועמדות לעשרות משרות בפורטל הקריירה, לקבל טיפים חיוניים להצלחה בראיונות עבודה, להכיר את שלבי הגיוס השונים ואת העובדים שעשויים להיות החברים החדשים שלכם בעבודה.

חשוב לדעת: עבודות שדרוג האתר נמצאות עדיין בעיצומן והפתעות נוספות מתכוננות בהמשך. המעבר לאתר החדש הדרגתי וחלק מהדפים טרם עוצבו מחדש. יחד עם זאת הדבר אינו משפיע על מהירות האתר. אם נתקלתם בבעיה או שיש לכם שאלה – אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הצ׳אט באתר.