פנחס רוטנברג עם משקפי VR
פנחס רוטנברג עם משקפי VR

אם אתם רוצים להישאר מאחור – אל תקראו את הניוזלטר הזה

מעכשיו, אחת לחודש, יחידת החדשנות תעדכן אתכם, העובדות והעובדים של חברת החשמל, בכל מה שקורה במערך החדשנות חוצה החטיבות של חברת החשמל. הנה כמה סיבות למה אתם פשוט חייבים לעקוב אחרינו

מאת גילי הייזלר

קיבלנו קצת תהיות כשסיפרנו לעובדים בחברה שאנחנו מתכוונים להתחיל להפיץ ניוזלטר שיעדכן על החדשנות בחברת החשמל. למה כל עובדי חח"י צריכים לקבל עוד חומר קריאה ועדכונים חודשיים, על משהו שהם אולי בכלל לא יתעסקו איתו?

מבטיחים לכם שהפעם זה שונה לגמרי.

למי שלא מכיר אותנו עדיין, אנחנו יחידת החדשנות, בחטיבת אסטרטגיה, חדשנות ושינוי מבני, ויחד איתנו ישנם מובילי חדשנות חטיבתיים בכל חטיבות החברה. במילים פשוטות, התפקיד שלנו הוא לעזור לחברת החשמל להתכונן לאתגרי הטכנולוגיה של העתיד – ויש הרבה כאלה.

אז למה בכל זאת החלטנו להפיץ ניוזלטר חודשי? כי בחדשנות נעשים המון דברים שחשוב שתכירו – בכל החטיבות והאגפים של חברת החשמל. חדשנות טכנולוגית והיכולת לאמץ ולהטמיע חדשנות בכל החברה היא כבר לא משהו שרק נחמד לעשות אותו, אלא הכרח מציאותי עבור חברת החשמל.

מסתבר שהרבה עובדים בכלל לא מכירים את מאמצי החדשנות שמושקעים בכל חטיבות החברה. הניוזלטר הזה נולד כדי לשנות את זה.

אז מה נספר לכם כאן?

מדי חודש נסכם לכם את כל מה שחדש בעשייה של מערך החדשנות בחברה: מהמטה, דרך מובילי החדשנות בכל החטיבות השונות של החברה – ועד היוזמות שלכם, העובדות והעובדים, בשטח.

נספר לכם על כל הפתרונות החדשים שאנחנו יוזמים ודוחפים עבור החברה, על חברות ההייטק והסטרטאפים והגופים השונים שאנחנו משתפים איתם פעולה, נשים זרקור על הפרויקטים הכי מעניינים והכי חדשניים שמתרחשים בכל רחבי החברה – ובקיצור, נראה לכם איך אנחנו עוזרים לקדם את חח"י אל העתיד.

הכתבות בניוזלטר יעסקו בנושאים מגוונים בהם עוסק מערך החדשנות בחברה: ממחקר ופיתוח, דרך השקעות בחברות סטרטאפ, חדשנות פתוחה, חיפוש, איתור ובדיקת טכנולוגיות חדשניות, יזמות פנים ארגונית, לימוד וקירוב העובדים לכלים טכנולוגים ודיגיטלים, שיתופי פעולה עם קהילות אנרגיה בישראל, חברות ממשלתיות אחרות, חברות אנרגיה בעולם ובארץ, רשויות ממשלה ועוד. כלומר, כל מה שממצב את חברת החשמל הישראלית בשורה אחת עם חברות החשמל הגדולות והמובילות בעולם.

החדשנות לא רק תורמת להתפתחות הפנימית של החברה, אלא גם מביאה מבחוץ ומבפנים רעיונות ומוצרים שיכולים להפוך אותה לטובה יותר. אנחנו כל הזמן מחפשים טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך שינסו לייעל, לשפר ולשדרג את הדרך שבה חברת החשמל פועלת, ובמקביל כל הזמן חושבים איך לקדם ולעזור לחברה מסורתית כמו חברת החשמל לאמץ ולהטמיע את אותן טכנולוגיות חדשניות.

שווה לעקוב

חוץ מלחשוף את העשייה של מערך החדשנות בחברה, אנחנו פה גם כדי לעודד העלאה של רעיונות חדשים מהעובדים לאתגרים הגדולים של החברה. אנחנו מאמינים שהעובדים מבינים הכי טוב מה האתגרים שקיימים בחברה – ולפעמים גם יש להם את הרעיונות לפתרונות הנכונים לכך.

במסגרת הניוזלטר אנחנו נספר לכם על הדרכים של מערך החדשנות בחברה לקדם רעיונות חדשים שלכם, על הפלטפורמות הקיימות להעלות אותם, ולבסוף אולי אפילו לגרום להם להפוך למציאות.

אז הישארו איתנו.

שלכם,

גילי הייזלר, מנהלת מגזר החדשנות
וצוות החדשנות של החברה

יאללה, שנתחדש.

לכתבות הבאות:

הכירו את "סיירת החדשנות"

הטכנולוגיות פורצות הדרך של חברת החשמל

מגלים את הסודות שמתחת לאדמה

1 Comment

Comments are closed.